  • Data: 2011-08-02 19:52:52
    Temat: Re: pies
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-08-02 19:08, Stokrotka wrote:
    > pies ma prawo do życia i ludzie muszą uważać na psy i inne istoty,
    > i nie jest to niczym dziwnym, to ma być normalne.

    Ale ja tego nie neguję, jednak stawiam dobro człowieka *przed* dobrem
    zwierzęcia. To chyba oczywiste.

    > Uczenia łażenia uczy się dzieci 3-6 letnie, nie umiesz -> do pszedszkola.

    Jakbyś podkręciła jasność wypowiedzi to byłoby łatwiej dyskutować z tym,
    co napisałaś :-)

    > Stresem się nie zasłniaj, We mnie stres wzbudzają pająki, ale nie
    > wymagam z tego powodu by wprowadzono prawo nakazujące dezyterację pszed
    > pająkami każdego zakątka w Polsce.

    Ale ja opisałem jakby nieco inny przypadek. Nieprawdaż?

    > Ktoś ma słabość obawy pszed psem - jego problem, jak ma nadmiar
    > pieniedzymoże iść się leczyć z takiej fobi, nie ma: może się leczyć sam.

    Mylisz się, zwierze ma się nie zbliżać do człowieka, jeśli on sobie tego
    nie życzy. Zapewnienie tego jest obowiązkiem właściciela zwierzęcia.

    A jeśli właściciel sobie z tym nie radzi to niestety kończy się to tak
    jak opisał wątkotwórca.

    Ewentualnie kończy się to użyciem gazu pieprzowego, co miałem okazję
    przećwiczyć osobiście w przypadku nieco zbyt nachalnego zwierzaka i
    właściciela-matoła, który zamiast złapać zwierzaka to nas uspakajał, że
    "on nie ugryzie".

    No ale na głupotę właścicieli zwierząt niestety często lekarstwa nie ma.

    Piotrek