    From: "Massai" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pies
    Date: Mon, 1 Aug 2011 23:58:07 +0000 (UTC)

    Stokrotka wrote:

    > Powinni , to istoty zyjące między ludźmi i też mają prawo do
    > życia.

    Nie. To nie są dzikie zwierzęta w naturalnym środowisku. W mieście
    to są maskotki ludzi, i ich kaprys. Nie mam zamiaru rozglądać się
    na wszystkie strony czy czyjś "kaprys" się nie wnerwi moim
    zamaszystym krokiem.

    > Tak jak pszehodzień musi uważać na szwędającego się
    > 2-latka by go nie nadepnąć,

    Na dwulatka to powinni przede wszystkim uważać RODZICE, żeby nie
    właził tam gdzie nie trzeba.

    Zresztą - prównujesz zagrożenie ze strony dwulatka do zagrożenia ze
    strony dużego psa? Popieprzyło cię dokumentnie?

    > tak musi tez uważac na koty, psy duże
    > i małe.

    > Sam jesteś kretynem: ten park nie jest tylko dla ciebie.

    Ja płacę podatki. Psy podatków nie płacą. Ergo - to jest park dla
    mnie, nie dla psów.
    Uprzedzając - właściciel psa też podatki płaci, więc z parku
    może sobie korzystać. Ale on, NIE JEGO PIES.

    I jeśli już wyprowadza w tym parku psa, powinien zadbać o to żeby
    pies był w jak najmniejszym stopniu uciążliwy dla innych ludzi.

    > A skoro są aż 4 psy , to są łagodne , bo inaczej by się
    > pogryzły.

    Tobie chyba z ta ortografią resztki mózgu wyżarło.
    Wataha wilków też się nie pogryzie nawzajem, a dla postronnych może
    być niebezpieczna.

    > Podatek za psa jest po to by nie zbierać kup.

    Po pierwsze NIE MA już podatku za psa, pieprzysz od rzeczy.

    Od 3 lat. Jest ewentualna opłata za psa, uchwalana przez gminę - albo
    nie uchwalana.
    W wielu miastach, m.in. w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu i innych,
    żadnej opłaty za psa się NIE UISZCZA.

    A nawet tam gdzie się ją uiszcza - to tak jak z innymi podatkami
    lokalnymi, które dostaje gmina. Są z niej utrzymywane m.in. służby
    porzadkowe - a i tak śmiecić na ulicach NIE WOLNO.

    --
    Pozdro
    Massai