    From: "Massai" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pies
    Date: Mon, 1 Aug 2011 20:04:30 +0000 (UTC)

    grzeda wrote:

    > Dokladnie opisales to co widzialem ostatnio. Pociesz sie, ze z jednym
    > w kagancu mozna sobie dac rade, a ja jakis super sprawny czy silny
    > nie jestem. Piana na pysk tak jak on i dzialasz;)

    Pewnie, z psem w kagańcu można sobie dać radę.
    Człowiek to jednak duży drapieżnik, i braki w naturalnym uzbrojeniu
    nadrabia techniką walki.

    W pierwszej chwili to próbowałem się opędzać, widziałem że miały
    plecionki, ale ten większy skoczył, odbił się ode mnie, ledwo
    utrzymałem sie na nogach (zresztą nic przyjemnego taka morda warcząca
    przy twarzy), drugi obskakiwał i szarpał pazurami, a że płot miałem 2-3
    metry obok, to hyc i byłem po drugiej stronie. Swoją drogą, ten płot
    też niemały był, a przefrunąłem nad nim jak Partyka ;-)

    W każdym razie wtedy się przekonałem jak to pies w kagańcu może jednak
    być niebezpieczny.

    Własciciel oddał mi kasę za spodnie, tłumaczył się że córka wypuściła
    psy z kojca, a on chciał wjechać, z pilota bramę otworzył i wyleciały
    na ulicę... Nie wnikałem, trochę mi się szkoda tych psów zrobiło, bo
    jakbym wezwał policję, na bank by je uśpili.

    --
    Pozdro
    Massai