  • Data: 2011-08-01 08:13:30
    Temat: Re: pies
    Od: bzdreg <b...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-08-01 08:59, emeryt pisze:

    > nie obraź się Pani koleżanko, ale Ty naprawdę pieprzysz od rzeczy.
    > Miałaś kiedyś dużego psa? Wiesz ile takie psy ważą? Wiesz ile mają siły?

    Nie obraź się Panie kolego, ale pieprzysz podobnie jak Animka, choć i
    tak sporo Ci brakuje do tfurców naszego "prawa".

    > Amstaffy wywodzą się z ras przeznaczonyc pierwotnie do walki i najwyrazniej
    > właścicielka nie potrafiła go sobie podporządkować i dlatego tego typu
    > psy nie powinny być dostępne dla każdego a przynajmiej powinna być
    > wymagana prawnie tresura.

    A amstaf lekko skundlony z bullterierem już może być dostępny dla
    każdego? A mocno skundlony z pinczerem karłowatym lub
    yorkshire-terierem, tak, że niewiele w nim amstafa? W którym miejscu
    ustawisz granicę?

    Właściciel ma odpowiadać za szkody spowodowane przez jego psa. Kropka.
    Także za przerażenie kogoś nagle przestraszonego. Reszta, to już
    samowola urzędników, którą trzeba tępić.

    > Ja tak się składa, że bardzo lubię psy, jednak w takiej sytuacji zachował
    > bym się podobnie jak wątkodawca, broniąc mojego psa no i głównie siebie.
    >
    > Właścicielka powinna się cieszyć że się to tak skończyło...

    A tutaj - jw. i zgoda.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Bzdreg.