    From: "KS" <k...@m...lublin.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pieczatki w legit.studenckiej
    Date: Tue, 2 Jul 2002 23:54:12 +0200

    > Zadbaj, aby stosowne Twoje oświadczenie znalazło się w protokole
    > przesłuchania podejrzanego,
    > dodatkowo nie zaszkodzi włączyć do akt osobnego Twojego wniosku w tej
    > sprawie - przynieś gotowe pismo na przesłuchanie w komendzie. Uzasadnij
    swój
    > wniosek okolicznościami podanymi w art. 335 kpk.

    przepraszam ze tak Cie mecze ale jestem dosc zdesperowany bo to pierwsza i
    mam nadzieje ostatnia zatarczka z prawem. Prosze gdybys mogl przyblizyc mi
    chociaz po krutce jak powinno wygladac fachowe oswiadczenie w protokole,
    takie zeby przynioslo pozadany skutek, moze masz jakies podobne wzory podan
    ? to samo dotyczy wniosku ktory powinienem wlaczyc do akt., popartego
    art.335 pkp. Artykuly sa mi znane ale jak cos sklecic zeby to mialo wyglad i
    sens taki aby przynioslo pozadany efekt ? Rozumiem ze raczej trudno jest
    trafic na takiego prokuratora ktory bedzie chcial wspolpracowac , wiec tyle
    mojego co samemu mi sie uda wymyslec na swoja obrone i wlaczyc do akt.

    PS> bardzo licze na Twoja pomoc i z gory dziekuje , obiecyje sie
    odwdzieczyc(na pewno cos wymysle) KONRAD

    prosze pisz na priva jesli mozesz: k...@m...lublin.pl