eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopieczatka i niezgadzajaca sie osoba podpisana pod pieczatka › Re: pieczatka i niezgadzajaca sie osoba podpisana pod pieczatka
    From: "xmarcel" <x...@b...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pieczatka i niezgadzajaca sie osoba podpisana pod pieczatka
    Date: Tue, 11 May 2004 23:18:49 +0200
    Sender: 3...@a...lublin.pl.invalid

    Użytkownik "Dawid Partyka" <d...@n...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:c7rer1$g61$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam
    > Pewna osoba za przyłacz internetu wyporzyczyła mi sprzet, lecz tna
    protokole
    > zdawczo odbiorczym jest pieczatka wlasciciela firmy a podpis jego
    syna. Czy
    > jest to zgodne z prawem.

    tak, dzialal z upowaznienia
    nietyle jest to zgodne z prawem, co niejest przestepstwem

    przejzyj archiwum grupy, a przekonasz sie, ze pieczatka, inna niz
    panstwowa, jest nic nieznaczacym stempelkiem.
    znakiem graficznym identyfikujacym dana osobe jest podpis, nawet
    niekoniecznie czytelny.

    Za przylacz internetu placiłęm 500 PLN co jest
    > równowazne z kosztami sprzetu. Czy ten sprzet moge zostawic bez obaw i
    > niemartwic sie o tego oszusta - od kilkumiesiecy nie dostarcza mi
    internetu

    to zalezy od tego co masz w umowie.
    jak jest nazwana owa oplata.
    co jest napisawe w kwestii sprzetu.

    przypuszczam, ze jest tam zapis, ze po jakims czasie placenia abonamentu
    sprzet staje sie Twoja wlasnoscia.

    pozdro
    xmarcel