eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopelnomocnictwo (?) z zagranicy do sprzedazy/przerejestrowania auta › Re: pelnomocnictwo (?) z zagranicy do sprzedazy/przerejestrowania auta
    From: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@u...gazeta.pl>
    Subject: Re: pelnomocnictwo (?) z zagranicy do sprzedazy/przerejestrowania auta
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Sat, 28 Oct 2006 13:38:48 +0200

    Dnia Fri, 27 Oct 2006 12:08:18 +0200, BartekK napisał(a):

    > Jak/jakie zalatwic pelnomocnitwo bym ja lub corka wspolwlascicielki
    > mogla sprawy w urzedzie komunikacji zalatwic oraz auto sprzedac?

    Ja ............. PESEL .............. niżej podpisany upoważniam Pana/Panią
    ..................... PESEL ................do załatwienia wszelkich
    formalności związanych z transakcją kupna-sprzedaży samochodu marki .......
    nr rej. ............, w szczególności do reprezentowania mnie i
    podpisywania wszelkich dokumentów związanych z w/w transakcją.

    > Wystarczy wlasnoreczny papierek, czy musi byc notarialne pelnomocnictwo?

    lepiej notarialnie

    > Jak notarialne, to jak to w DE zalatwic, zeby jeszcze sie w tlumaczy nie
    > bawic i cala reszte...

    Można u niemieckiego notariusza, a potem w Polsce przetłumaczyć to u
    tłumacza przysięgłego, ale lepiej u polskiego konsula.
    Konsul ma uprawnienia notariusza zgodnie z USTAWA z dnia 13 lutego 1984 r.
    o funkcjach konsulów Rzeczypospolitej Polskiej

    Dz.U. 2002 nr 215 poz. 1823
    Obwieszczenie Marszałka Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 2 grudnia
    2002 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu ustawy o funkcjach konsulów
    Rzeczypospolitej Polskiej

    [ pełnomocnictwo pelnomocnictwo konsul upoważnienie upowaznienie ]

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy