    From: Szerr <s...@g...peel>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pełnoletność i liceum
    Date: Thu, 4 May 2006 16:32:21 +0200

    Dnia Sat, 29 Apr 2006 12:56:35 -0500, witek w wiadomości
    <news:e309ck$h87$1@inews.gazeta.pl> napisał(a):

    > Porównaj sobie to do sytuacji jakiejś szkoły płatnej dla doroslych. Albo
    > jesteś, albo cię nie ma na lekcjach i to jest twój biznes.

    Nie jest to mój biznes, bo nieusprawiedliwione nieobecności muszę nadrobić
    wg wymagań prowadzącego.
    Często warunkiem zaliczenia kursu jest tylko obecność na wszystkich
    zajęciach.

    Pewnie że mogę nie chodzić i jest to mój biznes.
    Ale wtedy prowadzący nie ma obowiązku mi zaliczyć.

    > Nauczyciel zaznacza sobie tylko fakt, ze byles lub nie.

    I daruje mi nieobecność lub wyznacza dodatkowe warunki zaliczenia.

    > I nikomu w szkolach platnych do glowy nawet nie przychodzi zeby w ogole mowic
    > nauczycielowi z jakiego powodu sie na zajeciach nie bylo.

    Mam inne doświadczenia z różnego rodzaju kursów.

    > W pewnej szkole, w ktorej mialem cos do powiedzenia

    O rany! Nie!

    --
    Sz.