  • Data: 2004-05-15 00:01:23
    Temat: Re: pederasci
    Od: "PAweł" <pgoralsk@wp_niechcespamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Falkenstein" <P...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:c838h0$mf4$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "Leszek" <l...@i...pl> napisał w wiadomości

    > nie. za to pedałów zamykano w obozach koncentracyjnych.

    I to było złe. Bo prywatną jest rzeczą, jeśli ktoś lubi, jak mu kutasa
    wsadzają w odbyt, albo lubi lizac czyjegoś ch..ja.;- jego sprawa. Różne
    dziwactwa są na świecie. Ale nie znaczy to, ze należy z tym dziwactwem sie
    obnosić, propagować, próbować stawiać między tą dewiacją a tzw
    nowoczesnoością znak równości itp. Bo to właśnie próbują zrobić pederaści i
    temu się sprzeciwiam.
    Co usprawiedliwia np parady miłośników pociągu wkładania ch..ja do odbytu z
    afiszowaniem się publicznym z tą skłonnością?
    Czy znaczy to, że np miłośnicy miłości francuskiej też mają takie parady
    organizować i demonstrować publicznie swe zamiłowania?
    A exhibicjoniści latać po ulicach z gołym tyłkiem;- przecież też niby nic
    złego nie robią:).
    Nikt nie ma prawa zabraniac PRYWATNIE robic takich i innych dziwactw , jesli
    obie strony na to sie zgadzają i nikt tego w Polsce nie zabrania. Ale nie
    znaczy to, że nalezy to propagować, pochwalać i że zachowanie to ma byc
    wyłączone z wszelkiej krytyki.
    Bo tolerancja to nie to samo co pochwała. A ja, jako obywatel
    demokratycznego państwa mam prawo do wyrażania swojej opinii.
    Więcej, mniejszość winna dostosować swoje publiczne zachowanie do opinii
    heteroseksualnej większości. Prywatnie mogą robić , co zechcą.

    a na dowód, ze dobrze wam, pederastom życzę, kończę miłym wam hasłem:"ch.j
    wam w d..pę!":))