  • Data: 2006-10-14 19:55:55
    Temat: Re: pawo pracy ?
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte napisał(a):

    > Bajdurzysz i nie rozumiesz. Ten przepis jest po to, żeby nie można było
    > pracownikowi powierzyć DOWOLNYCH obowiązków.

    A kto twierdził że jest? Chyba nie wyczytałeś tego u mnie?

    > Nie. Po prostu nie sprostałeś kwestii i dlatego masz takie wrażenie.

    Oczywiście. A świstak siedzi i zawija je w te sreberka.

    > Posiadanie kwalifikacji nie jest równoznaczne z brakiem medycznych
    > (zdrowotnych) przeciwwskazań do wykonywania określonego typu prac.

    A ktoś twierdził że jest? Pisanie o medycynie w tym wątku jest nie na
    temat. Bo nikt inny o tym nie pisał.

    > Zbyt jednostronnie odczytujesz wypowiedzi, stąd brak pełnego
    > zrozumienia. Słusznie byłoby nawet wtedy, gdyby nie miało jasnego
    > umocowania prawnego. Chwyć niuans.

    Nie chwytam niuansu. Czemu miałby być słuszne niezależnie od podstawy
    prawnej?

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam