  • Data: 2006-10-15 09:06:38
    Temat: Re: pawo pracy ?
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Olgierd napisał(a):

    > Akurat chyba się mylisz. Akurat pamiętam nawet jakieś orzeczenie SN na
    > ten temat.

    Mylę się konkretnie co do czego? Bo nie rozumiem. Ten przepis jest po to
    by powierzyć pracownikowi INNE obowiązki niż wynikające z umowy o pracę
    pod warunkiem że odpowiadają one kwalifikacją pracownika. Gdzie tu można
    się mylić, jak to jest napisane w przepisie?

    > Co do zasady pracownik nie może dyskutować z delegowaniem do innej pracy
    > ale praca ta musi odpowiadać jego umowie o pracę (np. miejsce
    > świadczenia) oraz właśnie kwalifikacjom, co oznacza, że np. radca
    > prawny nie może dostać miotły bądź kluczyków do wozu prezesa i
    > zostać jego kierowcą.

    Wcale nie musi odpowiadać miejscu pracy określonemu w umowie o pracę.
    W tym roku zapadło w tym zakresie orzeczenie SN, ale danych nie pamiętam.

    I wcale nie twierdziłem w żadnym miejscu że praca nie musi odpowiadać
    kwalifikacjom pracownika bo to wyraźnie jest napisane w "ostatnich
    trzech słowach", a ja czytać jeszcze umiem.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam