  • Data: 2006-12-30 22:55:04
    Temat: Re: paserstwo czy nie - p2p bez dowodów
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    temat jak widzę trochę się rozmywa. jaśko, kurczę, z całym
    szacunkiem, ale przyczepiłeś się do tych logów i ciągniesz to
    zupełnie bez sensu. napisałem już, że w moim przypadku nie ma
    niczego takiego, bo sieć to najzwyklejszy, kilkuosobowy lan z routerem
    do którego jest podłączona neostrada. nie ma administratora jako
    takiego, nie ma o czym mówić.

    nie otrzymałem natomiast wiążącej odpowiedzi na podstawowe pytanie.
    jako że sprawę przedstawiłem już w miarę dokładnie, wszystko
    powinno być jasne: czy w mojej sytuacji, gdy jest kilku użytkowników
    na jednym ip i nie ma fizycznych dowodów ściągania plików na mój
    komputer (ani żadnych innych nielegalnych materiałów), zaś jedyną
    poszlaką która mogłaby na mnie wskazać jest (niepełna nawet)
    zbieżność mojego nicka z dc++ (który w jakiś sposób został
    zarejestrowany przez ścigantów) i mojego adresu mailowego mogę
    spodziewać się jakichś zarzutów? w sensie, czy w świetle prawa
    wystarczające do postawienia zarzutów jest to, że szukając kogoś o
    pseudo np. [PL]xyzabcd policja trafi na adres mailowy
    x...@x...pl i wyczai kto z niego korzysta? to, że każdy
    logicznie rozumujący człowiek powiąże ze sobą fakty jest
    oczywiste, ale co mówi prawo?

    pozdrawiam.