  • Data: 2006-12-30 23:40:15
    Temat: Re: paserstwo czy nie - p2p bez dowodów
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 30-12-2006 o 23:55:04 <k...@g...com> napisał(a):

    > nie otrzymałem natomiast wiążącej odpowiedzi na podstawowe pytanie.
    > jako że sprawę przedstawiłem już w miarę dokładnie, wszystko
    > powinno być jasne: czy w mojej sytuacji, gdy jest kilku użytkowników
    > na jednym ip i nie ma fizycznych dowodów ściągania plików na mój
    > komputer (ani żadnych innych nielegalnych materiałów), zaś jedyną
    > poszlaką która mogłaby na mnie wskazać jest (niepełna nawet)
    > zbieżność mojego nicka z dc++ (który w jakiś sposób został
    > zarejestrowany przez ścigantów) i mojego adresu mailowego mogę
    > spodziewać się jakichś zarzutów? w sensie, czy w świetle prawa
> [...]

    Z mojego punktu widzenia - mozna. Generalnie, bez tego tez mozna by bylo,
    liczac na to, ze albo znajda sie dodatkowe dowody, albo oskarzony sam sie
    przyzna ... albo obejdzie sie i bez tego - wystarcza dowody juz
    nagromadzone (to wlasnie ta czesc o powiazaniu faktow nicka z mailem).
    Mialem nie mowic juz o tych logach ... ale, jesli w ramach dowodow maja
    logi TPSA wskazujace na te maks. 5 osob, to zbieznosc nicka z mailem moze
    wystarczyc.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.