  • Data: 2016-09-26 10:21:27
    Temat: Re: parkowanie na placu przed budynkiem
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26-09-16 o 09:06, Miroo pisze:

    > A mnie się wydaje, że taki znak będzie miał taką samą moc prawną jak
    > "nie dotyczy mieszkańców", czyli żadną - bo każdy jest do czegoś
    > uprawniony, tak jak każdy jest jakimś mieszkańcem.

    Masz mieć szczególne uprawnienie do zaparkowania w tym miejscu.
    Stawianie tabliczki nie dotyczy mieszkańców jest bez sensu, bo większość
    ludzi gdzieś mieszka, więc nikogo nie dotyczy. Już lepiej, gdy są
    wskazane adresy, ale i tu bywa kłopot z ustaleniem kto parkował. Jak
    mieszkaniec powie, że zaparkował samochód kolegi, to jak dowieść, że
    dany samochód nie może tam stać?