    From: ToMasz <twitek4@no_spam.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: parkowanie
    Date: Fri, 27 Jun 2008 19:17:55 +0200

    > 2. Nawet jesli droga jest terenem prywatnym to czy zarzadca nie moze
    > dogadac sie z policja/gmina/straza miejka zeby wystawiali tam mandaty
    > poniewaz zaparkowane samochody stanowia zagrozenie zycia - co do
    > uzasadnienia tegoż nie sądzę żeby był wielki problem z uzyskaniem
    > takiego zaświadczenia np. od straży pożarnej (sam probowalem ale jako
    > zwykly mieszkaniec rozbilem sie o sciane formalnosci)

    Tu mam podobny problem. obcy pojazd pozostawiony na moim terenie, nie
    jest do ukarania przez drogówke. Nie bardzo moge go odholowac, bo nie
    jest moją własnością. zazwyczaj na moje wezwanie przybywa policja i
    rozkłąda ręce. czasami poprostu ustalają własciciela, numer telefonu i
    dzwoną zeby zabrał auto. Tylko 2 razy w ciagu 18 lat sprawa zakonczyła
    sie mandatem, nie wiem jaki paragraf.
    Sugeruje zarządac postawienia oficjalnych znaków i interwencje policji.
    Tylko wtedy nie przyznawaj sie ze to teren wspólnoty

    ToMasz