    Date: Thu, 21 Jul 2011 02:08:11 +0200
    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: parę pytań ogólnych

    (20.07.2011 23:37), Robert Tomasik wrote:

    > Bo ja wiem, że w tym jest oszustwo, ale ani goście z firmy
    > telekomunikacyjnej, ani windykatorzy nie przyznają sie do tego przez
    > organami ścigania i będą zeznawać, zę w tym wypadku doszło do pomyłki -
    > nieporozumienia. A to już będzie argument dla pytajacego ptrzed każdym
    > organem.

    Robercie, co prawda z organami ścigania nie miałem do czynienia dotąd,
    ale coś mi się wydaje że byłoby tak, że organ zapytałby się TPSA co to
    za oszustwo na szkodę KRUKa zrobiła, TPSA by się wyparła że żadnego
    oszustwa, że wszystko fertig.

    Zapytaliby się KRUKA, KRUK odpowiedziałby że tak, nie mają zastrzeżeń,
    wszystko wygląda na fertig. I na tym by się sprawa skończyła.

    Czy nie wydaje Ci się że tak właśnie by się skończyło?

    p. m.