    From: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: paranoja, czy to norma w RP?
    Date: Thu, 17 Sep 2009 21:50:16 +0200

    Órzytkownik "Piotr [trzykoty]" napisał:
    > Skoro korzystasz z usługi warto znać jej zasady, prawda?

    skoro ktoś mi sprzedaje usługę i chce zebym przestrzegał jakichś zasad to
    powiniem mnie z nimi zapoznać i ja powinienem sie na nie zgodzić, nie
    prawda?:O)

    > Po drugie Ustawa prawo telekomunikacyjne reguluje pewne kwestie,
    > obowiązuje operatorów i klientów.

    jakie prawo wymaga ode mnie znajomości prawa telekomunikacyjnego, poza tym
    prawdopodobnie tego regulaminu nie ma w prawie telekomunikacyjnym!!:O)

    > Po trzecie, gdyby w tym regulaminie stało, że obowiązany jesteś im oddać
    > cały majątek to uznanoby pewnie go nielegalnym, a razie roszczenia nic by
    > od Ciebie nie wyciągnęli (np. art. 5 kc). Zapewne regulamin normuje tylko
    > zasady świadczenia usług, i bardzo dobrze. W momencie włożenia karty to
    > infomacja dla Ciebie, że usługi są określone tu i tu, może właśnie wtedy
    > warto przeczytać...

    to w końcu jest jakieś prawo wymagające ode mnie znania nieznanych mi
    regulaminów czy nie ma?:O)

    > To już zagadnienie procesowe natury dowodowej, w razie sporu.

    że co sugerujesz? że miałbym udowodnić że regulamin z kturym się zapoznałęm
    (nie ma na to żadnych dowodów w poztaci podpisu) jest identyczny z tym
    obecnym wiszącym na nie mojej stronie www? (na kturym też mojego podp[isu
    nie ma)

    ok, dzięki za wypowiedzi, wnioskuję że jednak w prawie paranoja jest normą i
    nie tylko!:O(