  • Data: 2005-09-18 14:24:51
    Temat: Re: paragraf 5 art.647.1 kc
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jarek" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:dgjdhd$lcb$1@news.onet.pl...
    > mój zleceniodawca posiada odbiory i został rozliczony z robót które
    ja
    > wykonywałem więc nie bardzo wiem po co miałbym zatrudniać biegłego.
    Chodzi
    > raczej o to czy ja mogę się zwrócić bezpośrednio do inwestora o
    zapłatę i
    > jak się do tego zabrać
    > pozdr. jarek

    Jeżeli inwestor roboty odebrał, a główny wykonawca nadal utrzymuje, ze
    nie to przede wszystkim popełnia oszustwo i złóż zawiadomienie do
    prokuratury. Bo gdyby roboty odebrał, a jedynie nie płacił, to wówczas
    nie było by innego wyjścia, jak droga cywilna. W tym wypadku szybsze
    będą organa ścigania. Zwłaszcza, gdy takich jak Ty jest więcej. Należy
    ewentualne pozostałe firmy umieścić w zawiadomieniu.