  • Data: 2012-05-27 13:01:45
    Temat: Re: papier toaletowy z wizerunkiem nielubianej osoby
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    > Owszem, też uważam, że to bałwochwalstwo, ale akurat argument ,,ludzie
    > chorują'' jest średni. Ludzie chorują, a ty płacisz abonament za
    > internet,

    Który jest mi potrzebny m.in. do pracy czy poszerzania wiedzy.

    > cośtam pewnie wygadasz towarzysko na komórce, pewnie jakąś

    Z abonamentu, który i tak z przyczyn czysto praktycznych muszę mieć - a
    i tak sporo co miesiąc zostaje.

    > kablówkę albo coś podobnego masz,

    Nie. Po co? W kablówkach i pakietach satelitarnych zwykle są same śmieci
    z okazyjnie czymś wartościowym. Ludzie tracą czas oglądając śmieci, żeby
    się "abonament nie marnował".

    > a i wyżywienie też raczej nie Niezbędne Minimum.

    Niezbędne minimum energetyczne jest niezdrowe, m.in. dlatego, że sporo
    zasuwam fizycznie w ogrodzie.

    > Też można by powiedzieć, że ,,takie luksusy, a
    > ludzie chorują''.

    Te moje luksusy to twoje urojenia.

    > Pomijając aspekt bałwochwalstwa, to ty lubisz swoje pieniądze dać na
    > twoje ulubione przyjemności zamiast na wsparcie chorych, a oni lubią dać
    > swoje pieniądze na swoje ulubione przyjemności i postawienie złotego
    > cielca.

    Tylko do kultu religijnego w zupełności wystarczyłaby kieszonkowa
    figurka - to był przejaw pychy i megalomanii. Pieniądze wyrzucone na
    patologię - a nie na rozwój kulturalny czy duchowy.