  • Data: 2012-05-27 18:10:58
    Temat: Re: papier toaletowy z wizerunkiem nielubianej osoby
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.05.2012 13:01, Andrzej Lawa pisze:
    > Który jest mi potrzebny m.in. do pracy czy poszerzania wiedzy.

    A czy ja mówię, że nie jest ci potrzebny? Nie wiem, nie podejmuję się
    oceny.

    > Z abonamentu, który i tak z przyczyn czysto praktycznych muszę mieć - a
    > i tak sporo co miesiąc zostaje.

    Ale się nie tłumacz. Ty podjąłeś decyzję, że takie czy inne środki
    przeznaczysz nie na pomoc chorym, a na siebie. I oni też tak zdecydowali.

    > Tylko do kultu religijnego w zupełności wystarczyłaby kieszonkowa
    > figurka - to był przejaw pychy i megalomanii.

    A czego przejawem jest twoja postawa? To co ty kupujesz jest oczywiście
    niezbędne, konieczne, poszerza, ulepsza, jest cudne, wspaniałe i ąę...

    Ty se żeresz frykasy, zapierdzielasz po ogrodzie i sobie poszerzasz
    przez internet.
    A oni sobie stawiają złotego cielca. Jako chrześcijanin mówię im
    stanowcze nie, bo to bałwochwalstwo, ale tak poza tym, to jest ich
    sprawa, na co sobie wydadzą pieniądze.

    > Pieniądze wyrzucone na
    > patologię - a nie na rozwój kulturalny czy duchowy.

    W twojej, oczywiście jedynie słusznej i jedynie obiektywnej ocenie...

    --
    Przemysław Adam Śmiejek