  • 1. Data: 2005-02-11 00:21:02
    Temat: panie Falkenstein
    Od: "Grzegorz P. Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Czy to pan na tym zdjęciu?

    http://www.joemonster.org/mg/displayimage.php?album=
    12&pos=236

  • 2. Data: 2005-02-11 09:21:32
    Temat: Re: panie Falkenstein
    Od: " b" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Grzegorz P. Kruk, Ph.D. <g...@t...pl> napisał(a):

    > Czy to pan na tym zdjęciu?
    >
    > http://www.joemonster.org/mg/displayimage.php?album=
    12&pos=236

    Panie Ph.D. Grzegorzu P. Kruku.

    Jako człowiek blisko związany z serwisem www.joemonster.org pragnąłbym
    zwrócić uwagę, że nie jest możliwe wyświetlanie niektórych części serwisu
    przez nie zarejestrowanych użytkowników.
    Proszę wziąć to pod uwagę przy ewentualnym podawaniu innych linków.

    pozdrawiam

    b.

  • 3. Data: 2005-02-11 09:25:43
    Od: "Grzegorz P. Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik " b" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przez nie zarejestrowanych użytkowników.
    > Proszę wziąć to pod uwagę przy ewentualnym podawaniu innych linków.

    Szanowny Panie b.,
    Uprzejmie dziękuję za radę. Serwis jest cudowny. Gratuluję jego twórcom
    wyobraźni artystycznej i pomysłowości.
    Serdecznie pozdrawiam,
    GPK

  • 4. Data: 2005-02-11 09:25:55
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > zwrócić uwagę, że nie jest możliwe wyświetlanie niektórych części serwisu
    > przez nie zarejestrowanych użytkowników.

    zartujesz? jakos mi sie wyswietla na dwoch roznych komputerach
    a nie jestem zarejestrowany (chyba) :)

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 5. Data: 2005-02-11 09:28:09
    Od: "Grzegorz P. Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "rezist.com" <s...@p...com> napisał w wiadomości

    > zartujesz? jakos mi sie wyswietla na dwoch roznych komputerach
    > a nie jestem zarejestrowany (chyba) :)

    linki, które podałem prowadzą do darmowych próbek reklamowych.
    Jest tam dużo więcej ciekawej sztuki fotomontażu i karykatury, ale trzeba
    się zarejestrować, aby to obejrzeć. O tamtej części mówił pan b.

  • 6. Data: 2005-02-11 09:37:22
    Od: " b" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    rezist.com <s...@p...com> napisał(a):

    > zartujesz? jakos mi sie wyswietla na dwoch roznych komputerach
    > a nie jestem zarejestrowany (chyba) :)

    Nie. Zarejestrowani użytkownicy mogą pisać, dodawać komentarze, mają dostęp
    do galerii, downloadu itd. Aczkolwiek nie wiem dokładnie co na dziś jest
    dostępne ogólnie, a co nie - serwis był przebudowywany po padzie i może nie
    wszystko jest pustawiane - tą stroną zjamuje się ktoś inny, niemniej jednak
    jest tak na pewno. W przeciwnym razie nie byłoby sensu pobierać opłat za
    dostęp.

    pozdrawiam

    b.