    From: "JanS" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: palenie pod oknami/na balkonie pietro wyzej/na klatce
    Date: Wed, 20 Aug 2003 11:24:50 +0200

    Niestety z sąsiadami tak już jest, że nie każdy jest w guście drugiego.
    Jestem palaczem, nie palę na klatce schodowej ale palę na balkonie. Na górze
    mieszka sąsiad, któremu oczywiście dym przeszkadza. Ale sam jak podlewa
    kwiatki, to nie zwraca uwagi na to, że mi kapie na głowę. Nie zabijamy się,
    ani się kłócimy. Ja mam mokrą głowę, on wącha mój dym. Obydwaj uważamy, że
    jak chce się spokój to należy się przeprowadzć na wieś. Jak się zdecydowało
    (najczęściej nie ma innego wyjścia) mieszkać w bloku, to trzeba się godzić z
    niedogodnościami.
    Mam sąsiadkę, której przeszkadzają psy sikające na żywopłot. Ale następny
    sąsiad, który po pijaku sika w klatce, często śpi na półpiętrze to już jej
    nie przeszkadza.
    Ludzie, zamiast drzeć koty z sąsiadami wypijmy z nimi piwo - będzie nam
    łątwiej znosić uciążliwości sąsiadów.