  • 11. Data: 2011-08-10 15:35:41
    Temat: Re: palenie papierosów na balkonie
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-10 12:02:19 +0200, "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl> said:

    > np. w naszej spoldzielni regulamin zabrania palic na balkonach...

    Fajnie.
    Czyli jest zgoda na palenie w drzwiach balkonowych i przy oknie, ale
    jeśli spółdzielca zrobi jeden krok... ;-)

    --
    Bydlę

  • 12. Data: 2011-08-10 22:17:00
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    > Tak z ciekawości - jak spółdzielnia egzekwuje ten zakaz?
    a bo ja wiem? a jest taka?

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 13. Data: 2011-08-10 23:52:09
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-08-10 12:02, wromek pisze:

    > np. w naszej spoldzielni regulamin zabrania palic na balkonach...

    Palic czy grillować? A robic bimber w mieszkaniu to chyba można i to
    jest największa plaga smrodu.

    --
    animka

  • 14. Data: 2011-08-11 08:55:07
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@w...pl> napisała:

    > A robic bimber w mieszkaniu to chyba można i to jest największa plaga smrodu.

    Największą plagą, smrodu też, są twoje brednie. Poczytaj o bimbrze zanim coś
    znów wybełkoczesz.

  • 15. Data: 2011-08-11 09:35:25
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    > Palic czy grillować?

    a umiesz czytac?

  • 16. Data: 2011-08-12 14:15:55
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-11 11:35:25 +0200, "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl> said:

    > a umiesz czytac?

    To nieistotne.
    Istotne jest to, że spółdzielcy wybrali idiotów, by nimi
    (spółdzielcami) rządzili.

    Choć nie wykluczam, że to idiotyczne zarządzenie jest po myśli i na
    poziomie aktywnych spółdzielców...

    --
    Bydlę

  • 17. Data: 2011-08-12 19:48:54
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    > Choć nie wykluczam, że to idiotyczne zarządzenie jest po myśli i na
    > poziomie aktywnych spółdzielców...

    a ja wcale tak kategorycznie nie potepiam takiego zapisu, czasami jak ktos
    pali pode mna to mi dym z papierosa przeszkadza.
    nie pale i mam prawo wymagac niepalenia nawet na balkonie, niech sobie pala
    w domu przy zamknietych oknach.

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 18. Data: 2011-08-12 19:59:33
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-08-12 21:48, wromek pisze:

> [...]
    > pali pode mna to mi dym z papierosa przeszkadza.
    > nie pale i mam prawo wymagac niepalenia nawet na balkonie, niech sobie pala

    Ich balkon, ich teren/własność, a ty się zamknij w swoim mieszkaniu i siedź.

    --
    animka

  • 19. Data: 2011-08-13 18:02:40
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    > Ich balkon, ich teren/własność, a ty się zamknij w swoim mieszkaniu i
    > siedź.

    Ich balkon, ich teren/własność ale palic nie mogą, bo to wbrew regulaminowi.
    a ja sie zamykam w swoim mieszkakniu i siedze ;)

  • 20. Data: 2011-08-13 19:08:55
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-12 21:48:54 +0200, "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl> said:

    > a ja wcale tak kategorycznie nie potepiam takiego zapisu

    To wróćmy do spółdzielcy palącego przy otwartym oknie, przy otwartych
    drzwaich balkonowych, wietrzącego mieszkanie po paleniu i palącego na
    balkonie.
    IMHO nie ma różnicy dla sąsiadów.
    A jeśli zgodzisz się z powyższym, to wtedy będziemy mogli ocenić
    przepis, który jest... idiotyczny.

    (i nie wpisujmy tutaj deklaracji czy i kto pali - rzecz jest w złej
    kontrukcji przepisu nie do wyegzekwowania, a do tego bezskutecznego)

    --
    Bydlę