    From: "beny76" <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: palenie na klatce schodowej
    Date: Tue, 9 Dec 2003 16:04:43 +0100
    Sender: b...@o...pl@kat01226024.visp.energis.pl

    Ja bym sie powolal na Ustawe o wlasnosci lokali. Jest art. mowiacy, ze do
    korzystania z czesci wspolnej (a taka jest klatka schodowa) ma prawo kazdy.
    Ale korzystanie z tej czesci nie moze przebiegac w sposob utrudniajacy
    korzystanie z tej czesci innym uzytkownikom. W koncu palenie fajek utrudnia
    korzystanie.

    beny76