  • Data: 2004-08-06 20:17:19
    Temat: Re: paczka do UK - papierosy
    Od: "rebel" <rebel@NO_SPAMpoczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Imć vipek600 w news:cf0mm2$f73$1@news.onet.pl był(a) uprzejm(y/a) napisać:
    > same
    > jakieś
    > To ja jeszcze zapytam:
    > - ile kosztuje wysłanie takiej paczki do UK ?
    > - czy moga to być papierosy od naszych wschodnich sąsiadów?

    już się dowiedziałem na poczcie! tzn. chyba. można oficjalnie wysyłać w
    ilościach do prywatnej konsumpcji. podobno wielu wysyła w specjalnych
    kopertach kupowanych na poczcie (koperta do 2kg - ~50 zł.). na miejscu
    powinny być na 4 dzień.
    niestety nie pytałem o papierosy, z których nalepki akcyzowe 'odpadły' ...
    --
    pozdr
    rebel