    From: Kira <c...@-...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [ot] zatrzymanie sprzętu przez policj
    Date: Sun, 05 Jun 2005 12:38:14 +0200

    Re to: Witiia [Sun, 05 Jun 2005 12:17:04 +0200]:

    > Czy myślisz, że dane bankowe przechowywane są tak po prostu
    > na hdd? Tutaj zapewne w grę wchodzą duże macierze dyskowe,
    > szyfrowanie itp. Wyciągnięcie jednego dysku nic Ci nie da.

    Tak OT, to te macierze dyskowe to Twoim zdaniem co to sa,
    kasety video?... ;) No dobra, znam Cie i nie podejrzewam
    o takie durnoty, ale dosc zabawnie to zabrzmialo wiesz? ;)

    Ale wracajac do tematu: nie chodzi mi o nosniki, tylko
    o potencjalna i rzeczywista wartosc zapisanych na nich
    danych. Bez wiekszego problemu potrafie sobie wyobrazic
    nawet dyskietke 1,44 warta milion baksow. Chociaz, dla
    kontrastu, nie potrafie sobie za bardzo wyobrazic celu
    jej wykonywania ;) Ale to tez OT.

    Chodzilo mi konkretnie o to, ze 1mln PLN to wcale nie
    musi byc wygorowana wycena zawartosci dysku. Powiem
    wiecej: czesto gesto dane warte taka kupe pieniedzy,
    leza sobie spokojnie na HDDeczkach w firmach, zwyklych
    PCetach podpietych jakims DSLem do netu -- zwyczajnie
    spora czesc ludzi nie zastanawia sie nawet, ile takie
    informacje moga byc warte.

    Przykre to w sumie.

    Kira