    From: Sebastian <m...@l...localdomain>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: oszustwo na allegro [prawo bankowe]
    Date: Thu, 13 Jan 2005 01:13:05 +0100

    piotrek wrote:
    a imię i
    > nazwisko właściciela są zabezpieczeniem, by nie pomylić którejś z licznych
    > cyferek.

    te liczne cyferki sa wystarczajacym zabezpieczeniem bys ich nie pomylil (w
    kodzie ukryte sa cyfry kontrolne, wiec jak sie pomylisz to nie przelejsz
    nigdzie, musialbys pomylic sie tak aby cyfry kontrolne sie zgadzaly :P),
    wiec imie i nazwisko to tylko ozdobka

    zglos na policje, zglos na allegro, jesli sprawa bedzie na policji bank
    zawiesi konto i zamrozi forse a wtedy ja odzyskasz