    From: "szlovak" <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: oszustwo na allegro
    Date: Thu, 24 Aug 2006 12:42:20 +0000 (UTC)

    ZAZIK wrote:

    > Witam, mam do szanownych grupowiczow nastepujace pytanie, otoz zostalem oszukany na
    allegro, towar, ktory kupilem nie odpowiadal opisowi. Dokladnie chodzi o karte
    graficzna, ze zdjecia wyczytalem, ze jest to zupelnie inny model niz w opisie
    sprzedawcy. Niestety zauwazylem to juz po wygraniu aukcji i wplacie pieniedzy, dalem
    o tym znac sprzedajacemu i zazadalem zwrotu pieniedzy, oczywiscie nie spotkalem sie
    ze zrozumieniem (w koncu inaczej bym tu nie pisal :) Nie mam teraz karty ani
    pieniedzy.

    > W regulaminie Allegro stoi wyraznie, ze:
    >
    > ARTYKUŁ 19. OPIS TOWARÓW
    > 19.1. Towary lub usługi, które mają być objęte usługami Allegro, muszą być
    dokładnie opisane. Osoba zgłaszająca jest odpowiedzialna za wszelkie błędy lub
    nieścisłości takiego opisu. Marka oraz inne informacje dotyczące pochodzenia towaru
    i jego producenta, które są umieszczane w opisie, muszą być kompletne, dokładne i
    nie mogą wprowadzać w błąd innych Użytkowników.

    > W zwiazku z tym jakie mam mozliwosci prawne ? Czy to kwalifikuje sie pod wyludzenie
    ? Gdzie powinienem to ewentualnie zglosic ?

    > Z gory dziekuje za odpowiedzi
    > P.S.
    > Wartosc transakcji opiewa na glupie 30zl, ale nawet taki pieniadz na ulicy nie
    lezy, sprawiedliwosc musi byc :)

    do jasnej cholery podaj link! Czy to takie trudne? twój opis sytuacji na razie mówi
    nam że jesteś niezadowolony. Moze nawet i opis był zgodny z prawem a ty nie umiesz
    czytać. Podaj link :)