  • 1. Data: 2004-09-03 14:59:26
    Temat: oszustwo internetowe
    Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl>

    mam pytanie, jak wyegzekwowac pieniadze od kupujacego na allegro, ktory
    dostal towar i nie zaplacil? co mi da zgloszenie na policje, prokurature?
    oni maja prawo zazadac od oszusta zwrotu pieniedzy, czy to ja powinnam
    zglosic sprawe do sadu? kwota jest niska, ale oszust wyjatkowo przebrzydly i
    perfidny, chcialabym, zeby poniosl konsekwencje swego oszustwa.

  • 2. Data: 2004-09-03 16:04:42
    Temat: Re: oszustwo internetowe
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > dostal towar i nie zaplacil?

    glupota nie boli.

    czyzby Blondynka? :-)

    P.

  • 3. Data: 2004-09-03 16:58:14
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.pl>

    Ruua wrote:
    > mam pytanie, jak wyegzekwowac pieniadze od kupujacego na allegro,
    > ktory dostal towar i nie zaplacil?

    Tzn najpierw wysylasz, a pozniej placisz ? Jezeli tak to gratulacje.

    pozdrawiam
    --
    Mithos
    m...@o...No.More.Spam.pl

  • 4. Data: 2004-09-03 17:24:44
    Od: Richat <r...@t...pl>

    Użytkownik Ruua napisał:
> [...]
    > zglosic sprawe do sadu? kwota jest niska, ale oszust wyjatkowo przebrzydly i
    > perfidny, chcialabym, zeby poniosl konsekwencje swego oszustwa.

    a pisales do allegro?
    oni powinni ci w tym pomoc
    napisz co zalatwiles

    --
    Pozdr.Richat

  • 5. Data: 2004-09-03 17:57:18
    Od: "Julek" <j...@g...pl>

    Uzytkownik "Sero" <s...@e...pl> napisal w wiadomosci

    > Moze ktos zapomnial zaplacic :P
    > To nie bylo wyslane za pobraniem?

    Jesli by bylo za pobraniem, kupujacy musialby ukrasc paczke, zeby nie
    zaplacic za nia :) Najwyrazniej sprzedajacy wyslal paczke PRZED zaplata na
    konto.

    Pozdrawiam, Juliusz Romanowski

  • 6. Data: 2004-09-03 18:04:35
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > a pisales do allegro?
    > oni powinni ci w tym pomoc
    > napisz co zalatwiles

    faktycznie, kazdemu sie troche humoru nalezy :)

    P.

  • 7. Data: 2004-09-03 19:18:59
    Od: Sero <s...@e...pl>

  • 8. Data: 2004-09-04 06:34:37
    Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl>

    Użytkownik "Richat" <r...@t...pl> napisał w wiadomości

    > a pisales do allegro?
    > oni powinni ci w tym pomoc
    > napisz co zalatwiles

    tak, zablokowali mu konto, wyslali repremende i to wszystko.

  • 9. Data: 2004-09-04 06:36:53
    Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > glupota nie boli.
    >
    > czyzby Blondynka? :-)

    nie prosilam o komentarze, jakze blyskotliwe. nie wnikajcie w szczegoly
    transakcji, jezeli nie chcecie pomoc, to nie odpisujcie. czy na kazdej
    grupie pisanie nie na temat jest takie nagminne?
    kwota byla naprawde MALA, ale dalsze postepowanie kupujacego spowodowalo, ze
    nie odpuszcze mu tego.

  • 10. Data: 2004-09-04 06:39:19
    Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl>

    Użytkownik "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.pl> napisał w wiadomości

    > Tzn najpierw wysylasz, a pozniej placisz ? Jezeli tak to gratulacje.

    tzn. jesli przyjelam taki sposob, tzn. ze oszust moze pozostac bezkarny,
    tak? wysylka przed zaplata wynikala ze specyfiki sytuacji, nie bede tego
    tutaj opisywac. nie prosilam o komentarze, pytanie bylo o inna kwestie.
    kwota byla mala, nie zbiednieje od niej, jednak oszust mnie wkurzyl i nie
    odpuszcze mu tego.