    Date: Wed, 26 Jan 2011 10:17:37 +0100
    From: cyklista <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: oszustwo allegro - paranoja - ważne!

    Użytkownik witek napisał:

    > jakbyś miał świadków pakowania paczki, którzy powiedzą, że wsadził do
    > środka cegłe to mozna pogadac.

    a on powie że to był żart a naprawdę wysłał inną paczkę z dyskiem

    > innym dowodem może być kupka cegieł uzbierana przez różne osoby.

    napewno jest to spisek cyklistów mający podłoże polityczne i te
    wszystkie osoby są podstawione, i się zmówiły dla oczernienia mnie w
    oczach społeczeństwa

    > przy jednej cegle cięzko będzie udowodnić kto ją tam wsadził.

    przy dowolnej liczbie będzie tak samo

    Właśnie doszliśmy do absurdu, dowodem byłoby dopiero: ciągłe nagranie
    aparatem analogowym pokazujące dokładnie wkładanie cegły do paczki i jej
    całą drogę do odbiorcy, beż żadnej nieciągłości w nagraniu lub utraty z
    pola widzenie, lub odczyt mózgu nadawcy potwierdzający jego zamiar i
    faktyczne wykonanie oszustwa.
    Pora chyba przenieść się z prawa na S-F.