    From: allegrowy żuczek <b...@m...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <4cefd578$2$22794$65785112@news.neostrada.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1011270036030.2932@quad>
    <4cf27ce2$0$27039$65785112@news.neostrada.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1011290942030.3748@quad>
    <4cf3f87d$2$22793$65785112@news.neostrada.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1012040032030.3532@quad>
    Subject: Re: oszustwo allegro - paranoja
    Date: Sat, 4 Dec 2010 16:46:12 +0100

    użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał:

    > No jak wolisz być zaskoczony ew. manewrem sprzedawcy, to
    > ja się przestaję odzywać. Pisząc o tym, co on *może* zrobić,
    > *my* go "bronimy", ROTFL!

    tak, "wy" towarzysze "go" bronicie, bo prześcigacie się w pomysłach jak by
    tu się wyłgać z oszustwa, nikt nie napisze jak takie oszustwo udowodnić,
    odnoszę wrażenie że ktoś "wam" za takie stanowisko płaci, bo prawnik chyba
    nie otwiera ust za darmo,
    co do manewrów sprzedawcy to jak będą to się zobaczy, jeśli policja mając
    wszystko podane na tacy tyłkiem nie ruszy i oleje sprawę, bo przecież
    oszuści są "u nas" w kraju pod ochroną, natomiast jak ja przejdę na
    przejściu na czerwonym to od razu mnie wsadzą, skasują i wszystko udowodnią,
    w każdym razie bez względu na wynik, dam tutaj opis zakończenia sprawy, ale
    szybko na to się nie zanosi, bo na razie cicho sza, może już sprawy nie ma,

    > Nic. Mam dość innych zajęć.Co Ty z tym robisz?

    no właśnie, nic, osoby zajmujące się prawem nic z nim nie zrobią, bo po co,
    skomlą tylko jakie to złe, ale nic nie poradzą, to twoja filozofia,
    natomiast ja na pewno coś zrobię, co to zobaczymy,

    pozdrawiam, allegrowy żuczek.