    From: allegrowy żuczek <b...@m...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <4ceed04c$0$22809$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@p...org>
    <4cefd578$1$22794$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@p...org>
    Subject: Re: oszustwo allegro - paranoja
    Date: Sun, 28 Nov 2010 17:01:01 +0100

    użytkownik "Wojciech Bancer" <p...@p...pl> napisał:
    > Ok. Skoro wiesz wszystko najlepiej, to po co się w takim razie pytasz
    > tutaj? Konstruktywna dyskusja Cię wyrażnie nie interesuje, bo jak Ci
    > ludzie piszą, że powinieneś skręcić w kierunku drogi cywilnej, a nie
    > forsować trudne do udowodnienia oszustwo, to się rzucasz i obrażasz,
    > i piszesz że Cię takie zdanie nie interesuje.

    kolejny co urwał się z choinki i na grupie prawo dyskutuje o widzimisię!
    napisałem że piszę tutaj ku przestrodze innych a nie po to zęby się
    kogokolwiek pytać, czy uzyskiwać czyjąś pomoc czy łaskę!
    nie pisałem że wiem wszystko, natomiast w przeciwieństwie do reszty swoje
    twierdzenia opieram na artykułach które podaje, więc nie rozumiem o co tobie
    chodzi?!
    pozdrawiam, allegrowy żuczek.