  • Data: 2010-11-28 16:01:05
    Temat: Re: oszustwo allegro - paranoja
    Od: allegrowy żuczek <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    użytkownik "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> napisał:
    > Tylko w tym wypadku nie ma wprowadzenia w błąd. Nawet jeśli by w pewnym
    > momencie po zawarciu umowy stwierdził, że olewa klienta i się nie
    > wywiązuje to nie będzie to oszustwo.
    > W kiedy mu składał ofertę to nie miał zamiaru oszukania, a więc oferta nie
    > była wprowadzeniem w błąd.
    > Samo niewywiązanie się z umowy nadaje się tylko do sprawy cywilnej.

    nie wiem teraz skąd wyciągnąłeś wnioski i twierdzenia że żeby było to
    oszustwo to musiało być zamierzone w momencie składania oferty?
    jakie ma znaczenie czy oszust zamierzał mnie oszukać w monecie wystawienia
    aukcji, czy zanim jeszcze aukcję wystawił, czy po sprzedaniu towaru?
    ja dostarczyłem odwody że zostałem oszukany świadomie, oraz dowody które po
    sprawdzeniu przez policję mogące potwierdzić oszustwo, a w którym momencie i
    o której odzienie sprzedawca zamierzał mnie oszukać to nie ma żadnego
    znaczenia
    pozdrawiam, allegrowy żuczek.