eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawooszustwo › Re: oszustwo
  • Data: 2008-01-03 12:44:01
    Temat: Re: oszustwo
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 03.01.2008 Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał/a:
    > Marcin Debowski pisze:
    >> Dnia 03.01.2008 Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał/a:
    >>> Marcin Debowski pisze:
    >> Ekspertyzy dokonanej przed procesem przez stronę do tego niezobowiązaną?
    >> Nie znam się za bardzo, ale na jakiej miałby podstawie?
    > Choćby na tej podstawie, że kupujący nie musi być ekspertem w danej
    > dziedzinie i może nie wiedzieć, czy roszczenie do sprzedawcy mu
    > przysługuje. Skoro sprzedawca dostarczył wadliwy produkt, a sprawdzenie
    > stopnia uszkodzenia wymaga poniesienia przez klienta pewnych kosztów, to
    > powinny być one - imho - zwrócone.

    Ale to w sensie etycznym. W prawnym nie przychodzi mi do głowy żadna
    podstawa.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1