eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawooszukana przez biuro podróży › Re: oszukana przez biuro podróży
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "witek" <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: oszukana przez biuro podróży
    Date: Wed, 4 Jul 2007 14:48:22 -0500
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 50
    Message-ID: <f6gtib$9rc$1@inews.gazeta.pl>
    References: <f6fiul$qgh$1@atlantis.news.tpi.pl> <f6gp6g$mbu$1@news.wp.pl>
    NNTP-Posting-Host: adsl-71-153-48-180.dsl.stlsmo.sbcglobal.net
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1183578507 10092 71.153.48.180 (4 Jul 2007 19:48:27 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 4 Jul 2007 19:48:27 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3138
    X-Priority: 3
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-User: witek7205
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:471116
    [ ukryj nagłówki ]


    "Klara Bemol" <h...@w...pl> wrote in message
    news:f6gp6g$mbu$1@news.wp.pl...
    anna napisał(a):
    > Witam
    > moja koleżanka wyjechała na 7dniową wycieczkę do Włoch
    > noclegi miały być w hotelu z basenem leżącym przy plaży.
    > na lotnisku poinformowano 4 osoby z wycieczki ( w tym koleżankę)
    > że będą nocowały w innym hotelu o tym samym standarcie ale 4 km od plaży
    > do której co 15 min kursują busiki.im nie odpowiada taka zamiana
    > czy w takim wypadku można złożyć reklamację?

    tak, o ile w umowie było napisane cos na temat hotelu na plaży.



    > w umowie jest napisane że o zmianach uczestnik musi
    > być poinformowany dobę przed wylotem i wyrazić na nie zgodę, a tymczasem
    > stało się inaczej.

    j.w.
    o ile w umowie było napiasne, że hotel będzie niebieski, to zmiana na
    zielony jest odstępstwem od umowy.
    Jak było coś na temat hotelu przy plaży, to o zmianie powinna być
    poinformowana.

    > czy na mocy Ustawy o usługach turystycznych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (
    > tekst jednolity: DzU z 2004 r. Nr 223, poz.2268 ) może domagać się
    > odszkodowania lub natychmiastowego przeniesienia do właściwego hotelu???
    > bardzo dziękuję za pomoc

    może się nie zgogdzić na zmianę, co może być rozpatrzone w dwojaki sposób.
    Mogą jej znależć miesjce w hotelu jak w umowie, lub mogą nic nie zrobić.
    W drugim przypadku ma prawo do odszkodowania.



    reklamację powinien podpisać rezydent/pilot od razu, czyli już podczas
    wyjazdu, i na tej podstawie w biurze domagać się można uznania tej
    reklamacji (chyba jest 7 dni na jej wniesienie - dlatego tak ważny jest
    podpis osoby w imieniu biura, i biuro ma 30 dni na rozpatrzenie)

    Dobrze by było aby mieć jakiś dokument z którego wynika, że na zmianę sie
    nie zgodziła.
    Najlepiej pismo że nie wyraża zgody na zmianę podpisane przez rezydenta.
    Żeby potem nie było, że się zgodziła kiwnięciem głowy i biuro do winy sie
    nie poczuwa.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1