  • Data: 2007-07-05 00:16:40
    Temat: Re: oskarzenie prywatne - dane "sprawcy"?
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:
    > Hę? O czym bredzisz?

    Że jesteś przewrażliwiony w tej chwili. I nie mam na myśli dyskusji.

    > Zdaje się, że miałbyś problem z przejściem matury... Nie pisałem o
    > "dodawaniu pewności siebie" tylko o "odstraszaniu napastników".

    No dobrze - niech będzie o odstraszaniu :)

    > Jakoś powątpiewam, czy masz kwalifikacje do wydawania takich opinii.

    Przeszedłem kilka takich badań, więc wiem jak i o co pytają
    Jak nie chcesz słuchać rad to nie słuchaj :)

    > Jak ktoś nie dba o sprzęt...

    To nie jest kwestia dbałości o sprzęt tylko choćby problem z materiałami
    wybuchowymi. To do siebie mają, że nie zawsze eksplodują wtedy kiedy
    ktoś akurat chce.
    Jednym razem robią to same z siebie a innym razem nie chcą się
    zainicjować choć komuś bardzo na tym zależy :)

    Arek

    --

    www.eteria.net