    From: Olgierd <n...@n...problem>
    Subject: Re: oprogramowanie typu "bundled"
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Mon, 01 May 2006 14:11:06 +0200

    Świat wstrzymał oddech bo osoba znana jako *Jan Werbiński* wypowiedziała
    te słowa:

    > W Polsce owszem. Dlaczego jednak mamy myśleć w tak zaściankowych
    > kategoriach?

    Po pierwsze dlatego, że ew. sprawa będzie toczyła się w Polsce. Po
    drugie Polska to nie zaścianek.

    > Dlatego pisałem o odwoływaniu się do instytucji stojących ponad
    > polskimi sądami. Tam na pewno wygra.

    Na pewno to my wszyscy umrzemy. Poza tym nie bardzo kojarzę dlaczego ew.
    sprawa przed sztrasburskim trybunałem miała zakończyć się sukcesem. To
    nie jest tak, że idziesz tam jeśli nie podoba Ci się wyrok sądu
    krajowego - musisz mieć naruszenie normę prawa międzynarodowego. Znasz
    taką??

    > Jeżeli nadrzędne prawo stanowi inaczej, to mogą sobie pisać co chcą i
    > nikogo to nie interesuje.

    No to teraz bardzo proszę o cytat z tego prawa nadrzędnego.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    ||| http://olgierd.wordpress.com ||| JID:o...@j...org |||