    From: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: oprogramowanie typu
    Date: Thu, 11 May 2006 14:55:38 +0200

    In article <e3v34j$tfh$1@news2.ipartners.pl>,
    Piotr Kubiak <p...@m...liamg> wrote:

    > Rozmawialiśmy o handlu nośnikiem (powinienem się odnieść do tego post
    > wcześniej). Jak sprzedajesz oryginalne pudełko, to sprawa oczywista.

    W którą stronę? :)

    > ATSD to strasznie ciekawa sprawa z tymi licencjami. Co będzie figurowało
    > na tej fakturze? No bo chyba nie licencja, bo tej może udzielić tylko MS
    > (oczywiście zakładając że nie jesteś resellerem MS). Sam nośnik raczej
    > też nie, no bo trochę drogo no i nie daje prawa do korzystania z
    > programu. Wychodzi na to że musi to być cesja.

    Nie. Przecież nie mogę cedować praw, których nie nabyłem. Będzie
    figurowało to samo, co na fakturze ze sklepu. Czyli "Program X".

    Na mój gust jest to naturalna konsekwencja dopuszczenia obrotu
    egzemplarzami zamiast udzielania licencji - będzie się on dokonywał i
    posiadacz praw nie ma na to wpływu.

    --
    Jarek
    To tylko moje prywatne opinie.