    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: oprogramowanie OEM
    Date: Tue, 12 Oct 2004 01:00:40 +0200

    On Sun, 10 Oct 2004, Przemek R. wrote:

    >+ > Sprzeciw. Pytanie jest *czysto podatkowe*.
    >+
    >+ nie marudz.

    Gdzieżbym śmiał.
    Pytanie jest *czysto podatkowe* !
    Dotyczy *możliwości* uznania *za koszt uzyskania przychodu*.
    Regulacja w ustawach o podatku dochodowym (osób prawnych
    i fizycznych), jednakowa w obu. Poza zakresem ustawy
    o rachunkowości, AFAIK & AFAIR (najwyżej mnie splonkują ;)).

    Pytanie mogłoby mieć charakter rachunkowy jakby dotyczyło
    rozliczania *po uznaniu że amortyzujemy*... prawda, że
    wtedy podatki i rachunkowość się potrafią rozminąć :]
    jako iz zasady rachunkowości mają swoją wiedzę tajemną.

    >+ > Zresztą było również na .podatki (odpowiedzi AFAIK też, chyba
    >+ > znam jednego z autorów ;)
    >+
    >+ i przypuszczam ze na grupach typu biznes rowniez, a czemu?
    >+ Poniewaz nie znalazl konretnej (rachunkowosc, ksiegowosc).

    Ależ nie.
    Po pierwsze znalazł (.podatki), po drugie... mało masz postów
    pasujących do .prawo jak pięść do nosa ? ;) No to jeden więcej
    czy mniej cię dziwi ? ;)

    pozdrowienia, Gotfryd