    From: "Div" <divak[tnij wasc wstydu oszczedz]@go2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: oprogramowane OEM
    Date: Tue, 1 Jul 2003 16:04:29 +0200

    news:20ca.00000207.3f018e95@newsgate.onet.pl...
    > Witam wszystkich grupowiczów
    > Zamierzam zakupić programy do pracy w firmie.
    > W związku z tym mam pytanie czy wersja programu OEM może być
    wykorzystywana do
    > zastosowań komercyjnych. Chodzi o system operacyjny.
    > I co oznacza OEM oraz czy wersja Home może być wykorzystaywana komercyjne.

    Bylo juz przerabiane .. dyskusja dosc ozywiona wiez zapraszam do archiwum
    grupy, ale tak na szybko... tak OEM jak najbardziej nadaje sie do zastosowan
    komercyjnych tak jak i ver Home systemu poniewaz jest to tylko nazwa
    handlowa a nie sposob uzytkowania.

    pozdrawiam

    ps. ver OEM jest to system ktory jest zakupiony wraz z nowym sprzetem komp.
    (niekoniecznie z calym komp. wystarczy z jakas czescia komp. .. procesorem ,
    dyskiem twardym itp) niedostepna jest pomoc techniczna z infolini M$ tylko w
    miejscu zaqpu komp (czesci) i dlatego taka ver jest duzo tansza..
    oczywiscie to skrot tego co najwazniejsze w OEM bo zaleznosci jest duzo
    wiecej i odsylam do warunkow umowy licencyjnej