  • Data: 2007-11-08 16:52:44
    Temat: Re: opóźnienia we wpływie składek na konto OFE
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "www.ofe.xt.pl"
    > Niestety to normalnośc w tym kraju. Wina może leżeć zarówno po
    > stronie pracodawcy jak i ZUSu.
    > Mam klientów, którym w tym roku spłynęły składki za 1999 rok, tak
    > więc w Twoim przypadku nie jest jeszcze tak źle :)
    >
    > Jarek

    moja skladka z 02/2004 przyszla 07/2006 - a w kolumnie odsetki w NN
    widzę zawsze kwotę zero!
    A upominałem się o tą składkę jeszcze w 2004 roku i nic nie pomogło.

    Zamiast liczyć jakieś karne odsetki uczciwiej byłoby gdyby ZUS widząc
    w 07/2006 że ma wysłać skłądkę z 02/2004 podzielił ją przez kurs
    jednostki w 2004 i otrzymaną tak liczbę jednostek pomnożył przez kurs
    dzisiejszy. Tak zrewaloryzowana kwota dałaby mi tę samą liczbę
    jednostek i nie byłbym stratny przez ich opóźnienie.

    Napiszę reklamację i zobaczymy co mi odpowiedzą
    *** blad ***