    From: Icek <i...@d...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: oplaty via tool - zespół pojazdów
    Date: Tue, 03 Jan 2012 13:28:33 +0100

    W dniu 2012-01-03 11:23, jojo pisze:
    > Czytałem.
    >
    > Dlatego się zastanawiam bo miałbym możliwość skorzystania z auta o mniej
    > więcej takich parametrach.
    > Obawiam się jednak co do interpretacji - czyli wątpliwości jakie miałem
    > w poprzednim poście.
    >
    > Szkoda bo mógłbym sobie przewieść trochę zakupów, ale w takim wypadku
    > lepiej obrócić 5 razy bez przyczepki.

    DMC pojazdu + DMC przyczepy jak przekracza 3,5 tony to płacisz

    jak do tego pójdziesz kupić via toll w stacji BP to zostaniesz
    poproszony o zgodę właściciela. Jeżeli pracujesz w spółce akcyjnej to
    masz jaja bo wg BP zarząd spółki akcyjnej lub zoo to za mało aby opłacić
    za autostradę.

    Napisałem skargę do BP, GDDKiA ale bez jakiejkolwiek odpowiedzi

    Icek