  • 1. Data: 2003-10-10 17:04:28
    Temat: opłata karna u operatora kablowego?
    Od: "Antoś" <k...@W...interia.pl>

    Dzień dobry wieczór.

    Operator telewizji kablowej (UPC), z którego części usług zrezygnowałem,
    naliczył mi opłatę za to, że z nich zrezygnowałem. Opłata ta jest wyższa,
    niż miesięczny abonament za usługę. Czy miał do tego prawo?

    Dziękuję,
    Antoś

  • 2. Data: 2003-10-10 17:10:47
    Temat: Re: opłata karna u operatora kablowego?
    Od: "NoMAD" <l...@o...pl>

    > Dziękuję,
    > Antoś

    Za samo rozwiazanie umowy nie ma oplat. Sa np za rozwiazanie przed uplywem
    okreslonego czasu (tzw umowy promocyjne) itd

    Jesli tak bylo w umowie lub regulaminie swiadczenia uslug to tak

  • 3. Data: 2003-10-10 19:07:44
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    A co na to Wasza umowa? Jeśli przewidziano w niej taką karę umowną, to
    raczej nic nie wskórasz w tej sprawie.