  • 11. Data: 2003-03-22 15:29:49
    Temat: Re: oplata dodatkowa za przejazd bez biletu komunikacja miejska
    Od: Kamil <k...@p...onet.pl>

    leon wrote:

    > poniewaz dane mogl wziasc doslownie skadkolwiek

    jakie dane?

    > poza tym powiedz mi jaki dokument czy umowa ma
    > moc prawna bez podpisu obu stron ?? (wylaczam wyroki sadowe)

    większość

    KG

  • 12. Data: 2003-03-22 20:41:45
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Kamil napisał:
    > a będzie tam numer mojego dokumentu tożsamości i wskazanie przez kogo
    > został wydany?

    nawet jeśli będzie, to co?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 13. Data: 2003-03-22 21:08:58
    Od: Kamil <k...@p...onet.pl>

    scream wrote:

    > nawet jeśli będzie, to co?

    A uważasz, że to są tak dostępne dane, że kanar może je sobie znaleźć.
    Jak dla mnie jeśli będą one na wezwaniu to jest to wystarczący dowód, że
    to ta osoba jechała tym pojazdem. No chyba, że ona udowodni, że jej tam
    nie było, skradziono jej dokumenty itd

    KG

  • 14. Data: 2003-03-22 23:43:55
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Kamil napisał:
> [...]
    > Jak dla mnie jeśli będą one na wezwaniu to jest to wystarczący dowód, że
    > to ta osoba jechała tym pojazdem. No chyba, że ona udowodni, że jej tam

    wg mnie to głupota, wiesz? :)
    jak ktoś ma kontakt z cudzymi dokumentami - np policjant, przy
    legitymowaniu kogoś - to co za problem zapamiętać sobie te dane? a
    zresztą.. i tak wpisują je do notesów. I co, potem taki człowiek poda je
    jak zostanie złapany bez biletu, a Ty będziesz musiał płacić?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 15. Data: 2003-03-23 09:08:37
    Od: Kamil <k...@p...onet.pl>

    scream wrote:
> [...]
    > zresztą.. i tak wpisują je do notesów. I co, potem taki człowiek poda je
    > jak zostanie złapany bez biletu, a Ty będziesz musiał płacić?

    Jak przekonam sąd o wymierzonym w siebie spisku lub złośliwości innych
    zapamiętujących akurat moje dane to nie ;)
    Ale jakoś tego nie widzę...

    KG

  • 16. Data: 2003-03-23 09:47:10
    Od: "Kudłaty" <A...@i...pl>

    Kamil wrote:

    > a będzie tam numer mojego dokumentu tożsamości i wskazanie przez kogo
    > został wydany?

    No a wyobraż sobie sytuację, że pewnego słonecznego dnia zostałem uczciewie
    złapany za jazdę bez biletu, spisayn przez kanara i w ogóle wszystko ok,
    zapłaciłem karę i myślałem, że mam spokuj, ale przecież kanar ma już
    wszystkie moje dane, numer dokumentu też. I od tego wspaniałego słonecznego
    dnia mniej więcej co 2 miesiące tenże kanar "łapie mnie" i wypisuje wezwanie
    do zapłaty, którego jednak ja nei podpisuje, bo przecież nie ma mnie tam tak
    na prawdę, a on po prostu wypisuje sobie takie wezwanei w walnej chwili, bo
    wszystkie dane już ma. I co w takim razie? IMHO ta kwestia wymaga jakiegoś
    uregulowania, bo stanowi otwartą drogę do nadużyć. Kiedyś podobno zajmował
    się tym redaktor Janusz Weiss, ale niestety nie słuchałem tej audycji.

    --
    Mateusz (Kudłaty) Mirski [WRO]
    GG# 551221

  • 17. Data: 2003-03-23 11:41:15
    Od: Kamil <k...@p...onet.pl>

    Kudłaty wrote:
    > IMHO ta kwestia wymaga jakiegoś
    > uregulowania, bo stanowi otwartą drogę do nadużyć. Kiedyś podobno zajmował
    > się tym redaktor Janusz Weiss, ale niestety nie słuchałem tej audycji.

    ależ ta kwestia jest uregulowana - powód ma udowodnić, że jechałeś bez
    biletu.. czy sąd uzna dowody za wiarygodne, to już zależy od niego (jak
    zawsze)

    KG

  • 18. Data: 2003-03-23 13:01:55
    Od: "leon" <L...@i...pl>

    > ależ ta kwestia jest uregulowana - powód ma udowodnić, że jechałeś bez
    > biletu.. czy sąd uzna dowody za wiarygodne, to już zależy od niego (jak
    > zawsze)

    o widzisz "ma udowodnic"- tylko, ze bez podpisu na i papierku jest to
    praktycznie niemozliwe- (chyba ze sie wezwie policje) - a ze wszelkie
    watpliwosci sad biezrze na korzysc pozwanego to oni nawet nie kieruja sprawy
    do sadu lecz tylko strasza

    leon

  • 19. Data: 2003-03-23 13:16:59
    Od: "Misterxxx" <t...@i...pl>

    Witam
    Zapraszam do przylaczenia sie do dyskusji na: pl.misc.transport.miejski
    , watek [GOP] Kontroler biletów.
    Pozdroofka Misterxxx

  • 20. Data: 2003-03-23 14:40:30
    Od: Kamil <k...@p...onet.pl>

    leon wrote:
    > o widzisz "ma udowodnic"- tylko, ze bez podpisu na i papierku jest to
    > praktycznie niemozliwe- (chyba ze sie wezwie policje) - a ze wszelkie
    > watpliwosci sad biezrze na korzysc pozwanego

    to nie proces karny..
    Może jestem dziwny, ale ja taki dokument, o ile pozwany nie wykazałby,
    że go tam nie było, uznałbym za wystarczający dowód.

    KG