  • Data: 2015-08-28 16:07:24
    Temat: Re: oplata dla komornika sadowego (e-sad) kilka pytan
    Od: "Beata" <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "z" <...@...pl> napisał w wiadomości
    news:55e032b2$0$8373$65785112@news.neostrada.pl...

    > Coś mi świta że wynagrodzenie za pracę jest zwolnione z opłat.
    > Ja żadnych nie płaciłem. Chodziło o wynagrodzenie z umowy o pracę +
    > zaległy urlop.

    > PS. Generelanie to na wiele bym nie liczył. Mi się udało bo sam
    > "wyczaiłem" nowy numer konta dłużnika. Komornik niechętnie chciał go
    > poznać bo powinienem to oficjalnie zgłaszać a tu trzeba było szybko bo
    > firma ogłaszała upadłość na dniach.

    Niestety chodzi o umowę zlecenie. Już się cieszyłam, jakie to sprawne
    sądownictwo mamy w kraju i jak wiele udało się załatwić przez internet,
    czyli ten wyrok nic nie znaczy,
    a dłużnik dalej sobie może śmiać się i nie odbierać żadnej korespodencji
    ode mnie i tak naprawdę nic mu nie grozi? Będzie chociaż wpisany na listę
    dłużników, BIG czy BIK?