  • Data: 2015-08-30 11:12:21
    Temat: Re: oplata dla komornika sadowego (e-sad) kilka pytan
    Od: "Beata" <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    news:mrq4er$f3a$3@node2.news.atman.pl...

    > Od tego co będziesz chciała, aby komornik ci zrobił.

    > To źle, ewentualna podstawa do przywrócenia terminu na sprzeciw, jeśli
    > nie odebrał nakazu.

    > Ale ty decydujesz pod jakim adresem będziesz zajmowała mu ruchomości
    > (rzeczy) i takiego komornika wybierasz.

    Co powinnam zrobić w tej sytuacji? Nie chcę dopłacać do interesu (jest
    taka opcja, że komornik policzy sobie za swoje usługi więcej, niż wart
    jest ten dług, albo odzyskam np 10zł??)
    Chcę odzyskać ile się da, ewentualnie ukarać dłużnika wpisaniem na czarną
    listę BIK/BIG, by chociaż nie dostał nigdzie kredytu, za to że nie płaci
    pracownikom.
    Sytuacja jest taka, że osoba ta nie odbiera żadnej korespodencji i
    centralnie drwi sobie z wszystkiego, podejrzewam że nie odebrał w ogóle
    korespodencji urzędowej z e-sądu, tak jak nie odbiera
    przesyłek ode mnie. Majątek tej osoby to biuro, urządzenia biurowe i
    samochód którym dojeżdża do pracy, nie znam adresu zamieszkania ani stanu
    majątku prywatnego.