  • 1. Data: 2005-01-11 20:20:50
    Temat: opis sprzeciwu
    Od: redgrist <redgrist@no_spamers.no>

    Witam,

    Został złożony do Sądu SPRZECIW OD POSTANOWIENIA , po kilku dniach Sąd
    pisemnie zażądał aby dostarczyć ODPIS SPRZECIWU. Jak to należy rozumieć?

    Bardzo dziękuję

    redgrist
    --

    redgrist
    "A na biurku: kawa, pizza, linux...

    e-mail /redgrist/malpa/wp/kropka/pl/

  • 2. Data: 2005-01-11 20:24:53
    Temat: Re: opis sprzeciwu
    Od: "js" <j...@i...pl>

    Użytkownik "redgrist" <redgrist@no_spamers.no> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Został złożony do Sądu SPRZECIW OD POSTANOWIENIA , po kilku dniach Sąd
    > pisemnie zażądał aby dostarczyć ODPIS SPRZECIWU. Jak to należy rozumieć?

    Najlepiej literalnie.

    :)

    Dostarcz do Sadu kopie sprzeciwu.

    --
    - To wódka? - słabym głosem zapytała Małgorzata.
    Kot poczuł się dotknięty i aż podskoczył na krześle.

  • 3. Data: 2005-01-11 20:51:37
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    Użytkownik "js" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Dostarcz do Sadu kopie sprzeciwu.

    z oryginalnym podpisem :) czesto osoby skladaja na biurze podawczym ksero /
    podpis kserowany/ :) niekiedy sa ponownie wzywane o zlozenie swojego podpisu

    Sandra

  • 4. Data: 2005-01-11 20:55:25
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    sandra napisał(a):
    > z oryginalnym podpisem :)

    SN ma inne zdanie...

    > niekiedy sa ponownie wzywane o zlozenie swojego podpisu

    KG

  • 5. Data: 2005-01-11 20:56:44
    Od: "js" <j...@i...pl>

    Użytkownik "kam" <X#k...@w...pl#X> napisał w wiadomości

    > SN ma inne zdanie...

    Wot i odwieczny konflikt.
    Praktyka ca teoria.

  • 6. Data: 2005-01-11 20:58:53
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    js napisał(a):
    > Wot i odwieczny konflikt.
    > Praktyka ca teoria.

    praktyka też różna... :)

    KG

  • 7. Data: 2005-01-11 21:01:28
    Od: "js" <j...@i...pl>

    > praktyka też różna... :)

    No ale chyba jeszcze nie zdarzylo sie nie uznanie oryginalnego podpisu i
    oczekiwanie na ksero?
    ;>
    Choc po ostatnich kontaktach z KRSem jestem w stanie w to uwierzyc.

  • 8. Data: 2005-01-11 21:07:32
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    > Choc po ostatnich kontaktach z KRSem jestem w stanie w to uwierzyc.

    uwierzyc nie musisz ale zabezpieczyc sie przed ewentualna przewlekloscia
    nikomu nie zaszkodzilo :) to nie jest obowiazek strona skladajaca zrobi jak
    bedzie uwazala ja tylko podpowiadam :)
    to chyba nic zlego ?

    Sandra

  • 9. Data: 2005-01-11 21:27:40
    Od: redgrist <redgrist@no_spamers.no>

    sandra napisał(a):

    > z oryginalnym podpisem :) czesto osoby skladaja na biurze podawczym ksero /
    > podpis kserowany/ :) niekiedy sa ponownie wzywane o zlozenie swojego podpisu
    >
    > Sandra

    Hej.
    Ale zostaly zlozone 3 wydrukowane sprzeciwy, kazdy z nich zostal
    podpisany wlasnorecznie (niebieskim dlugopisem)
    Czy to oznacza ze trzeba jeszcze raz ten sam dokument dostarczyc?

    Dziekuje.
    redgrist

  • 10. Data: 2005-01-11 21:36:52
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

> [...]

    > podpisany wlasnorecznie (niebieskim dlugopisem)
    > Czy to oznacza ze trzeba jeszcze raz ten sam dokument dostarczyc?

    tak z tego wynika , że tak ilosc odpisow uzalezniona jest od ilosci stron
    wystepujacych w sprawie np. powod , pozwany, prokurator, kurator wystepujacy
    celem reprezentowania strony itd. :) stad wezwanie tak wiec nalezy sobie
    przeanalizowac ile stron wystepuje i wtedy tyle odpisikow nalezy zlozyc
    oczywiscie jeden musi zostac w aktach czyli strony plus akta :)

    Sandra