  • Data: 2003-09-21 19:01:50
    Temat: Re: okreslony wiek "do"
    Od: "VIPunia - Iwona Jankowska" <v...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "burenezo" <b...@p...onet.pl> dnia 21 wrz 2003 napisal/a kilka
    slow w news:bkkpkt$3f8$1@news.onet.pl:

    [...]
    > Widzę, że zdanie masz już wyrobione i mimo, że chyba wszyscy na grupie
    > tłumaczą ci że jest inaczej trzymasz się swojej wersji. Cóż, różni
    > bywają ludzie.

    Pisalam na poczatku, ze mam na ten temat okreslone zdanie i nie chodzi o to
    by mnie przekonywac, tylko ze potrzebuje opinie prawna... a nie koniecznie
    opinie na forum... na pismie potrzebuje itd.
    akurat nie wszyscy mnie do tego przekonuja, gdyz na roznych grupach jest
    wiele innych opinii, ktore generalnie sklaniaja sie do tego, ze nalezaloby
    uszczegolowic zapisy,

    > W każdym razie musisz wiedzieć że twoje twierdzenia sprzeczne są
    > chociażby z art 65 KC:
    >
    > Art. 65. § 1. Oświadczenie woli należy tak tłumaczyć, jak tego
    > wymagają ze względu na okoliczności, w których złożone zostało, zasady
    > współżycia społecznego oraz ustalone zwyczaje.

    Ok - to mnie przekonuje :)

    > Jeżeli więc np. w regulaminie napiszesz, że zw konkursie mogą
    > uczestniczyć osoby w wieku od 18 do 25 lat to jeżeli nie dopuścisz do
    > konkursu osoby mającej 25 i pół roku, przegrasz przed każdym sądem.

    otoz to, ze w regulaminie ja bym zapisala "do ukonczenia"

    Pozdrowionka,
    VIPunia

    --
    Iwona Jankowska ::: VIPka ::: Vigorous Independent Person'ka
    http://pyrypy.poznan4u.com.pl/pyrypy.php?state=showu