  • Data: 2003-09-21 20:12:33
    Temat: Re: okreslony wiek "do"
    Od: Artur Górniak <j...@d...ists.pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    VIPunia - Iwona Jankowska <v...@n...wp.pl> wrote:
    > by mnie przekonywac, tylko ze potrzebuje opinie prawna... a nie koniecznie
    jak dla mnie to potrzebujesz opinię jakiegoś specjalisty językowego..
    czyli od filologii polskiej pewnie ;-)

    co ma prawo do rozumienia języka polskiego?

    ale może się mylę.. może to w jaki sposób rozumieć słowa polskie należy
    wpisać do ksiąg prawnych ;-)..

    swoją drogą czy prawo jakoś się zabezpiecza przed ewentualnymi zmianami
    w rozumieniu niektórych zwrotów, określeń itp.?

    czy prawnicy muszą przechodzić test ze zrozumienia języka polskiego?

    Artur Górniak