  • Data: 2005-06-23 14:53:00
    Temat: Re: okradziona przesyłka - jak walczyć?
    Od: "york" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Paczka wartościowa na poczcie jest odpowiednio oklejana, tak że nie da
    > jej się otworzyć i przepakować. A zresztą od razu to widać.
    >
    > Na przyszłość jeśli nie wysyłasz paczki wartościowej oklejaj ją własnymi znakami,
    tak
    > aby jej otwarcie bez naruszenia znaków nie było możliwe.
    > Powiadom o tym kupującego i w przypadku naruszenia znaków niech odmówi przyjęcia
    paczki.

    Marzenie. Bez roznicy, czy jest wartosciowa, czy nie. Zabezpieczenie nie jest
    problemem , chyba zapomniales, ze to kradna pracownicy poczty i moga
    obkleic ja jak chca. No chyba, ze stosujemy wlasne zabezpieczenia specjalne
    naklejki , ale w tym przypadku nasza zlodziejska poczta bardzo czesto nie pozwala
    na to, bo paczuszka powinna byc obklejona szara tasma.
    Mi wyciagnieto aparat za 1100zl i paczka byla tak samo
    obklejona jak przy nadaniu. Jedyna obrona przed oskarzeniami o
    oszustwo jest waga przesylki , ktora powina byc taka sama przy
    nadaniu jak przy odbiorze. Ja walcze z poczta juz od miesiaca i probuje
    cos wskurac. Sytuacja jest trudna .Ci co mysla, ze ubezpieczenie paczki
    zalatwi sprawe sa w bledzie. Zlodziej, ktory wyciaga zawartosc przesylki ,
    moze to zrobic profesjonalnie . Wlozyc przedmioty o takiej samej wadze,
    zakleic tak samo i jestesmy udupieni , bo poczta robi z nas oszusta
    i mimo ubezpieczenia nikt Ci kasy nie odda. Moze ktos , kto mialby pieniadze
    na prawnika i pozbieralby przypadki kradziezy z ostatnich miesiecy , to
    cos by wskoral w sadzie. Kazda z osob okradzionych przez pracownikow
    poczty zostala narazona na znieslawienie , pomowienia i dodatkowe koszta.
    Poczta oczywiscie z wszytkiego umywa rece .Pewnie dobry adwokat znalazl
    by przepisy , na ktore mozna sie powolac w walcze o odszkodowanie